SKETCH MIXED MEDIA

AMB NATHALIA VELÁSQUEZ

Dates: dijous 10 de setembre de 2026 Horari: de 16.00 a 19.00 h Docent: NATHALIA VELásquez Nivell: no cal experiència prèvia PREU: SOCIS: 15€, no SOCIS: 20€

A qui s'adreça

Aquesta activitat s'adreça a aquelles persones que disfruten de l'art i del dibuix: tant aquelles que ja dibuixen com aquelles que volen començar a fer-ho.

Descripció

aquest taller d'sketch urbà en tècnica mixta està pensat com una introducció pràctica al dibuix d'observació mixed media. Començarem amb exercicis breus per tal de familiaritzar-nos amb els materials (tècnica humida i tècnica seca) y apendrem recursos bàsics d'observació: com mirar una referència i traduïr-ne les seves formes i proporcions al paper. amb aquesta base cada participant anirà construïnt el seu propi sketch, treballant per capes: primer una base amb gouache o aquarel·la i despés afegint detalls i textura amb llapiços de color o crayons de cera. La idea és combinar una part teorica i una part pràctica dins dl'espai i fer el tancament del taller sortint a l'exterior per a posar en pràctica allò après amb un exercici final. El resultat és un dibuix expressiu i amb caràcter.

els objectius d'aquest taller son: apendre a dibuixar a partir d'una referència urbana i traduïr aquesta observació en un sketch amb tècnica mixta i les possibilitats pictòriques que aquesta ens ofereix: tècnica humida (aquarel·la y gouache) combaniada amb tècnica seca (llapiços de color y crayons de cera). L'objectiu final es que cada participant desenvolupi la seva pròpia interpretació de l'sketch, no una còpia literal, treballant el dibuix per capes fins a arribar a un resultat acabat.

Què cal portar

  • llibreta o fulls de m´inim 160 grams
  • aquarela y/o gouache
  • llapiços de color y/o crayons de cera

CAL INSCRIPCIÓ PRÈVIA, US PODEU INSCRIURE AL SEGÜENT ENLLAÇ: INSCRIPCIÓ

eL PAGAMENT ES REALITZA A RECEPCIÓ DEL CERCLE 

MÉS INFORMACIÓ SOBRE LA DOCENT: INSTAGRAM i web

9/10/2026
Tornar al llistat