CÀPSULES D'IL·LUSTRACIÓ

AMB DAVID PUGLIESE

Dates: diSSABTE 5, 12, 19 I 26 de setembre de 2026 Horari: d' 11.00 a 13.00 h Docent: dAVID PUGLIESE Nivell: no cal experiència prèvia PREU per sessió: SOCIS: 15€, no SOCIS: 20€

A qui s'adreça

les càpsules d’il·lustració estan especialment dirigides a gent jove, adolescents i nens de qualssevol edat.

obJECTIUS I CONTINGUT DE LES CAPSULES

Iintegrar el coneixement tèncic i plàstic del dibuix i la pintura amb el llenguatge i estils propis de la il·lustració

-dissabte 5; “IL·LUSTRACIÓ INFANTIL”

Introducció al gènere de la il·lustració per a nens crean una il·lustració a partir d’una idea original, orientada i guidada desde els esbossos preparatoris fins a la realització i finalització de l’original.

-dissabte 12; “CARICATURA”

Aprendre a distorsionar, accentuar i enfatizar estratègicament determinats trets d’un rostre per tal de reforçar i potenciar-ne l’ànima i la personalitat.

-dissabte 19; “DISSENY I CONSTRUCCIÓ DE PERSONATGES”

Inventar, dissenyar i crear personatges a partir d’un context, idea o història determinada explorant diversos llenguatges, estils i registres.

-dissabte 26; “NARRATIVA I CÒMIC”

Explicar i estructurar una història en plans i vinyetes, coneixent i aplicant les bases tècnicques utilitzats en la novel·la gràfica i el còmic.

Què cal portar

aL CERCLE DISPOSEM DE MATERIAL PER L'ACTIVITAT, TOT I AIXÍ RECOMANEM QUE PORTEU EL VOSTRE MATERIAL.

LEs sessions tindràn lloc a la sala de foto del cercle

CAL INSCRIPCIÓ PRÈVIA, US PODEU INSCRIURE AL SEGÜENT ENLLAÇ: INSCRIPCIÓ

eL PAGAMENT ES REALITZA A RECEPCIÓ DEL CERCLE 

Més Informació sobre el docent: aquí  i a davidpugliese.com

9/5/2026
Tornar al llistat